Διοίκηση Σχέσεων με Πελάτες (CRM)

Η Διοίκηση Σχέσεων με Πελάτες (Customer Relationship Management) αποτελεί μια εφαρμογή της φιλοσοφίας του σχεσιακού μάρκετινγκ (relationship marketing) με την αξιοιποίηση ενός συνδυασμού διαδικασιών και τεχνολογιών. Η χρήση των νέων τεχνολογιών και των βάσεων δεδομένων όσο και η αξιοποίηση εφαρμογών λογισμικού καθιστούν την επιχείρηση πιο αποτελεσματική στην ανάπτυξη, αξιολόγηση και διοίηση των σχέσεων με κάθε πελάτη. Ο απώτερος στόχος είναι η αποτελεσματικής διαχείριση των σχέσεων με υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες της επιχείρησης. Ο σκοπός του μαθήματος Διοίκηση Σχέσεων με Πελάτες είναι να παρουσιάσει τις πρακτικές, τη φιλοσοφία και τα εργαλεία του CRM