Ψηφιακό Μάρκετινγκ

Το παρόν μάθημα δημιουργήθηκε στα πλαίσια της πτυχιακής μου εργασίας για το ΑΕΙ Πειραιά ΤΤ το έτος 2017. Σκοπός του αποτελεί μέσω των υφιστάμενων ανοικτών πόρων που σχετίζονται με την έννοια του ψηφιακού μάρκετινγκ, να περιγράψει στους σπουδαστές την έννοια του ψηφιακού ή digital marketing. Συνολικά αποτελείται από 11 ενότητες οι οποίες αναλύονται παρακάτω.

Το Διαδικτυακό Μάρκετινγκ, γνωστό στην ξένη βιβλιογραφία ως web marketing, online marketing, digital marketing ή internet marketing/ e-marketing, είναι ένας ευρύς όρος, που περιλαμβάνει πολλές επιμέρους ενέργειες. Σκοπός του μαθήματος είναι η περιγραφή των τεχνικών και στρατηγικών του διαδικτυακού μάρκετινγκ. Συγκεκριμένα, το μάθημα αυτό παρέχει την δυνατότητα στα στελέχη μάρκετινγκ ή στους μάνατζερς που ασχολούνται με το μάρκετινγκ να αποκτήσουν εξειδικευμένη γνώση σχετικά με το τι είναι το ψηφιακό μάρκετινγκ και πώς αυτό σχετίζεται με τις επιχειρήσεις. Επίσης, τους δίνει τη δυνατότητα να κατανοήσουν την σχέση μεταξύ της επικοινωνίας του μάρκετινγκ και της συμπεριφοράς του καταναλωτή και να σχεδιάσουν στην συνέχεια τις στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ που θα εφαρμόσουν στην επιχείρησή τους.