Εξατομικευμένη Εξυπηρέτηση Πελατών


Σε αυτό το μάθημα, θα εξετάσουμε τη σημασία της εξατομικευμένης εξυπηρέτησης πελατών και τον τρόπο με τον οποίο η τεχνολογία επηρεάζει αυτόν τον τομέα. Οι στόχοι αυτού του μαθήματος θα περιλαμβάνουν:

  1. Κατανόηση της Εξατομικευμένης Εξυπηρέτησης Πελατών:

    • Ορισμός και ανάλυση του ρόλου της εξατομικευμένης εξυπηρέτησης πελατών στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον.
  2. Τεχνολογικές Εξελίξεις για την Εξατομικευμένη Εξυπηρέτηση:

    • Εξερεύνηση της χρήσης τεχνολογιών όπως η τεχνητή νοημοσύνη, η ανάλυση δεδομένων και οι αλγόριθμοι για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών.
  3. Εφαρμογές τεχνολογίας στην Εξατομικευμένη Εξυπηρέτηση:

    • Παραδείγματα και πρακτικές εφαρμογές των νέων τεχνολογιών στον τομέα της εξατομικευμένης εξυπηρέτησης πελατών.
  4. Διαχείριση Δεδομένων και Απορρήτου:

    • Η σημασία της ασφαλούς συλλογής, αποθήκευσης και χρήσης δεδομένων πελατών σε συνάρτηση με την εξυπηρέτηση.
  5. Προκλήσεις και Ηθικά Ζητήματα στην Εξατομικευμένη Εξυπηρέτηση:

    • Ανάλυση πιθανών προκλήσεων και ηθικών ζητημάτων που προκύπτουν από την χρήση τεχνολογίας στην εξυπηρέτηση πελατών.

Κατά τη διάρκεια αυτού του μαθήματος, οι φοιτητές θα έχουν την ευκαιρία να εξασκηθούν στη χρήση νέων τεχνολογιών μέσω ατομικών δραστηριοτήτων και θα αναπτύξουν τις δεξιότητες που απαιτούνται για να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις του σύγχρονου τεχνολογικού τοπίου.