Ο ΛΑΓΟΣ ΚΑΙ Η ΧΕΛΩΝΑ- ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ Λ(λ) -Γ(γ)-Χ(χ)

Το παρόν διδακτικό σενάριο, προσφέρει τη δυνατότητα στους μαθητές να εργαστούν εντός ομαδοσυνεργατικού σχήμαατος και να αναπτύξουν τις δεξιότητες της συνεργασίας, του διαλόγου και της ανταλλαγής απόψεων. Οι μαθητές μέσα από τη μελέτη του μύθου του Αισώπου «ο λαγός και η χελώνα», εξασκούνται στην ανάγνωση, στον εντοπισμό των σημείων στίξης, στην αποκωδικοποίηση της βασικής δομής της πρότασης αλλά και στην εννοιολογική αποσαφήνιση του μύθου και στον εντοπισμό του βαθύτερου νοήματός του. Ο μύθος διδάσκεται στου μαθητές με δύο τρόπους. Αρχικά παρουσιάζεται το κείμενο και ακολουθεί ή ανάγνωσή του και έπειτα οι μαθητές παρακολουθούν σχετικό βίντεο με τη δραματοποίηση του μύθου μέσω κινούμενων σχεδίων. Στο στάδιο της ανάγνωσης οι μαθητές εντοπίζουν στις λέξεις τα γράμματα (λ), (γ), (χ) και εξασκούνται στη χρήση τους μέσω δραστηριοτήτων, οι οποίες θα παρουσιαστούν παρακάτω. Στο στάδιο παρακολούθηση του μύθου, οι μαθητές εκφράζουν τις απόψεις τους, συζητούν για το βαθύτερο διδακτικό νόημα και χωρίζονται σε ομάδες με σκοπό τη δραματοποίηση του μύθου και την παραγωγή καινούριων διαλόγων.