Συμπεριφορά Καταναλωτή / Α. Γιοβάνης και Ι. Ριζομυλιώτης

Σκοπός του μαθήματος είναι η ανάδειξη της σημασίας της Συμπεριφοράς Καταναλωτή για το Μάρκετινγκ και τις Επιχειρήσεις. Η ενότητα αυτή περιλαμβάνει διαλέξεις και συζήτηση που αφορούν στη μελέτη της Συμπεριφοράς Καταναλωτή με έμφαση στο πώς και γιατί οι καταναλωτές συμπεριφέρονται. Πιο συγκεκριμένα, στο επίκεντρο της διερεύνησης είναι θέματα που αφορούν τη σημασία των αναγκών και των επιθυμιών των καταναλωτών, τη διαδικασία λήψης αποφάσεων που ακολουθούν οι καταναλωτές και τους παράγοντες που επηρεάζουν αυτή τη διαδικασία.