Διεθνές Marketing (Ε. Σαμαντά)
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι ικανοί να:
- Κατανοούν το πώς αναπτύχθηκε η παγκόσμια οικονομία τις τελευταίες δεκαετίες
- Κατανοούν την επίδραση της παγκοσμιοποίησης
- Aξιολογούν τις αλληλεξαρτήσεις μεταξύ του προσδιορισμού της διοίκησης και της απόδοσης marketing
- Κατανοούν τους παράγοντες που υποστηρίζουν ή παρεμποδίζουν τις δραστηριότητες marketing
- Αναλύουν και να συνθέτουν τρόπους μέσω των οποίων δομείται η στρατηγική marketing σε παγκόσμιο επίπεδο καθώς και της δημιουργίας προϊόντων καταναλωτή στις παγκόσμιες αγορές
- Εφαρμόζουν τις γνώσεις τους μέσω ενός διεθνούς πλάνου μάρκετινγκ ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας που πρόκειται να εισαχθούν σε μια συγκεκριμένη ξένη χώρα
Teacher: ΕΙΡΗΝΗ ΣΑΜΑΝΤΑ