Διαχείριση Κρίσεων σε Επιχειρήσεις & Οργανισμούς (κατεύθυνση Marketing, Management & Information Systems)

YannasΣτόχος του μαθήματος να εισάγει τους φοιτητές στη φιλοσοφία της διαχείρισης κρίσεων, τις θεωρητικές προσεγγίσεις και τις στρατηγικές  αντιμετώπισης τους. Στο μάθημα εξετάζονται διεξοδικά τα συστατικά στοιχεία που απαρτίζουν κάθε στάδιο του Σχεδίου Διαχείρισης Κρίσεων και αναλύονται αντιπροσωπευτικές μελέτες περιπτώσεων από την διεθνή και την ελλαδική εμπειρία. 

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητές / τριες θα είναι σε θέση να:

  • κατηγοριοποιούν τις διάφορες μορφές κρίσεων.
  • διαμορφώνουν στρατηγικά σχέδια αντιμετώπισης των κρίσεων.
  • σχεδιάζουν προγράμματα διαχείρισης κρίσεων
  • αξιολογούν τις διάφορες στρατηγικές διαχείρισης κρίσεων
  • εντοπίζουν καλές πρακτικές διαχείρισης κρίσεων και να εντάσσουν διδάγματα από την κρίση στη στρατηγική επικοινωνία της επιχείρησης/οργανισμού/προϊόντος