Έρευνα Μάρκετινγκ (κατεύθυνση Marketing) - Πούλης Αθ.
Η Έρευνα Μάρκετινγκ είναι το μάθημα που σου δείχνει πώς τα δεδομένα γίνονται δύναμη! Μαθαίνεις πώς να ανακαλύπτεις τι πραγματικά θέλει ο καταναλωτής, πώς να “διαβάζεις” την αγορά και να δίνεις λύσεις σε πραγματικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις.
Το μάθημα εστιάζει στη μεθοδολογία, τις τεχνικές και τα στάδια της ερευνητικής διαδικασίας: από την αναγνώριση του προβλήματος, τον σχεδιασμό ερωτηματολογίων και τη συλλογή στοιχείων, έως την ανάλυση δεδομένων και την παρουσίαση των αποτελεσμάτων. Μέσα από αυτή τη διαδικασία, οι φοιτητές αποκτούν ουσιαστική κατανόηση για το πώς η έρευνα στηρίζει τη λήψη διοικητικών αποφάσεων και ενισχύει τη στρατηγική των επιχειρήσεων. Στόχος είναι να ολοκληρώσεις το μάθημα και να εφαρμόζεις πρακτικά την Έρευνα Μάρκετινγκ και να τη μετατρέπεις σε εργαλείο που προσφέρει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα!