Έρευνα Μάρκετινγκ (κατεύθυνση Marketing) (Ε. Σαμαντά)

Ε. Σαμαντά

 Το μάθημα στοχεύει στην εισαγωγή των φοιτητών στις βασικές έννοιες της Έρευνας Μάρκετινγκ, τη σύνδεσή της με τα διοικητικά προβλήματα των επιχειρήσεων στην επίλυση των οποίων άπτεται η Έρευνα Μάρκετινγκ και στην ανάλυση του εύρους, των δυνατοτήτων και του τρόπου επίλυσής τους. Επίσης αναφέρεται στα στάδια της διαδικασίας σχεδιασμού και υλοποίησης της Έρευνας Μάρκετινγκ, ώστε ο φοιτητής να αποκτά μια ολοκληρωμένη  γνώση σχεδιασμού και εφαρμογής της Έρευνας Μάρκετινγκ.
 Σκοπός του μαθήματος είναι η παρουσίαση
 των τεχνικών, της μεθοδολογίας και των σταδίων της Έρευνας Μάρκετινγκ
 στη κατάρτιση των ερωτηματολογίων,
 στη συλλογή των στοιχείων,
 στην εισαγωγή των στοιχείων
 στη στατιστική ανάλυσή τους και
 στην ανάλυση και παρουσίαση των αποτελεσμάτων