Διεθνές και Εξαγωγικό Μάρκετινγκ

Το μάθημα εξερευνά πώς οι επιχειρήσεις σχεδιάζουν και εφαρμόζουν στρατηγικές πέρα από τα σύνορα της εγχώριας αγοράς. Οι φοιτητές θα αναλύσουν τις δυνάμεις που διαμορφώνουν το παγκόσμιο περιβάλλον, θα μελετήσουν πραγματικά case studies από πολυεθνικές και start-ups, και θα μάθουν να ισορροπούν ανάμεσα σε τυποποίηση και προσαρμογή στρατηγικών. Στόχος είναι να αναπτύξουν την ικανότητα να σκέφτονται “παγκόσμια αλλά να δρουν τοπικά”, ώστε να ανταποκρίνονται στις προκλήσεις και ευκαιρίες του διεθνούς ανταγωνισμού.